Monday, December 27, 2010

post ke 171 saya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


171 hearts 1 soul!

sistematik kn kami!!!!!!!!!ngahaha

smart an!

kami gradute dgn cemerlang!!!

saya syg excell9!





Assalamualaikum...hihihihi....
ini ialah post ke 171 saya!!
anda excell9 yg lain camne?????
untuk yg xphm....
171 ialah bilangan ahli Excell9...
batch terbaik yg pernah wujud di Integomb....
yg semuanya lahir pd 1992!
saya xkn jumpe da batch yg melekat dlm hati cam batch ni da... =((((
sekali je seumur hidup...
excell9 membuatkan saya nk hidup pd zaman persekolahan menengah forever and after...
saya syg anda semua......
anda xsyg sye pown xpe... =((((
to all cikgu yg byk berjasa pd excell9...
terima kasih daun keladi....
171.....ttp dlm hati saya
171 hearts 1 soul !








1 comment:

violet anggerik said...

sweet giler ah..hehe.. rindu!