Monday, February 6, 2012

hari bahagia.


delayed post.

Bismillahirrahmanirrahim, solu ala Muhammad, alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah, hari ini, ALLAH bg saya kesempatan untuk bertemu dgn rakan2 sekolah menengah saya, yg menjadi zaman2 keemasan dalam hidup saya. zaman yg xkan saya lupakan sampai bila2 iaitu zaman persekolahan menengah. bukan setakat senyum gumbira, malah air mata juga menjadi saksi persahabatan kami semua.

hari itu saya bertemu dgn

diyah
tinie
nad
faezah
fifi
ct bell

dari main bowling yg asyik jadi ratu longkang sampai la kpd lunch penuh ketawa gumbira di secret recipe. INDAH. hari itu pertemuan yg sangat indah.


semoga pertemuan kita pada lain waktu bukan sahaja untuk bergelak ketawa tetapi juga emi menambah keimanan yg tipis di dada insyaALLAH.

saya amat merindu mereka, dan saya mahukan kerinduan ini untuk kekal sampai bila2. dan biar ALLAH sahaja yg menjadi saksi pada ikatan persahabatan yg dengan izinNYA berpaksikan aqidah yg sejahtera, insyaALLAH.


sayang seribu kali sayang, internet malaysia ni xlah segah mane, err. ape sye nk cakp ialah sye xboleh nk masukkan gamba buat mase ni, sorrryyyy, jadi, nk tgok gamba2 sile ke

sini


aishiteru FILLAH.

wallahualam.

No comments: